Mijn mening is dat je elkaar moet accepteren zoals de ander is, want als we eerlijk zijn doen de meeste mensen dat niet. Ze proberen elkaar te veranderen en om te turnen in iets dat ze niet zijn. Dat wil ik niet, ik wil die man vinden waarbij ik mezelf kan zijn en alle liefde kan geven die ik in me heb.
Een rustige man die het leuk vind om dingen te ondernemen en die een goed gesprek niet uit de weg gaat. Kinderen zijn uiteraard geen bezwaar. Ben je het alleen zijn ook een beetje moe en mis je ook die arm om je heen?
Lisatje2, 63 jaar · Tielen
♥ Antwerpen ♥ Gekleurd haar ♥ Blauwe ogen ♥ Dik lijf
Wat of wie ik graag wil ontmoeten : iemand die eerlijk,trouw en heel gevoelig is, mensen die enkel aan zichzelf denken of eendagsvliegen hoeven zich niet aan te melden. Ben heel jong van geest, heb veel zin voor humor maar af en toe een diepgaand gesprek over de harde realiteit hoort er ook bij.