Je bent een man die te vertrouwen is en die liefst van al ook single is. Want eens er gevoelens aan te pas komen dan wordt het veel te moeilijk om afstand van elkaar te nemen, dat is alvast niet mijn bedoeling hier. Jij bent even zeer als ik op zoek naar een vaste relatie en wat vernieuwing in jouw leven.
Een rustige man die het leuk vind om dingen te ondernemen en die een goed gesprek niet uit de weg gaat. Kinderen zijn uiteraard geen bezwaar. Ben je het alleen zijn ook een beetje moe en mis je ook die arm om je heen?
Ben jij een man die ook toe is aan iets vast met een leuke dame? Je bent net als ik ook zorgzaam, in elk geval wel een beetje en hebt waardering voor je partner. Zullen wij dan samen een afspraakje gaan plannen?