Een leuke dame die een toekomst met een leuke trouwerij en kinderen in het vizier heeft. Wie wil dat nou niet? Ik val niet op patserige mannen, maar mannen met gevoel en humor zie ik altijd zitten. Vrolijkheid en respect zijn belangrijke eigenschappen.
Kan er weinig meer over vertellen dan ik al heb gedaan denk ik. zou het gewoon heel leuk vinden om leuke dingen te ondernemen met een man, dat is alweer zo een tijd geleden. Samen op stap, kletsen, lachen en genieten van alles om ons heen. Zie je dat zitten, ben je goed verzorgd en lief, dan hoor ik graag van je!
Een rustige man die het leuk vind om dingen te ondernemen en die een goed gesprek niet uit de weg gaat. Kinderen zijn uiteraard geen bezwaar. Ben je het alleen zijn ook een beetje moe en mis je ook die arm om je heen?