Ik heb een man nodig met een goed hart, iemand die om geeft, oprecht en respectvol is. Ik vind het geen groot verschil in leeftijd, ik zie er niets mis mee. Ik denk dat de volwassen man vaardiger is, een goede levenservaring heeft en klaar is voor echte daden voor ware liefde! Laten we deze prachtige reis samen beginnen en we zullen zien wat er gebeurt! Ik hoop snel een geliefde te ontmoeten!
Ik zoek gewoon een leuke man waar ik mee kan gaan daten en misschien ontstaat er nog wel iets meer. Ik hou wel van een man waar pit in zit, op de bank zitten doe je maar als je 90 jaar bent, tot die tijd hou je van genieten van het leven. Jij bent eerlijk, oprecht, je zegt wat je denkt en doet wat je zegt. Maar een avond