Ben jij een single man die het wel leuk vind om eerst een vriendschap op te bouwen en als de klik er is te zien wat er allemaal nog meer voor moois kan ontstaan tussen ons?
Bedenkend dat ik lange tijd niet met een man samen ben geweest, zijn sommige dingen voor mij niet belangrijk. Ten eerste ben ik niet op zoek naar een vaste liefdes relatie, die tijd heb ik gehad. Een gezellig gespreksmaatje is altijd leuk, maar er moet wel een klik zijn. Het gaat mij uitsluitend om een seksuele
Ik wil graag een verzorgde vlotte man met lef ontmoeten, iets aan de mollige kant geen bezwaar, humor, ook gezellig. Het zou fijn zijn wanneer je een baan op niveau hebt,ik ben gestopt met werken, dus veel vrijetijd om leuke dingen te doen. Ik kan wel verplaatsten maar als je te ver woont vind ik het fijner