Je bent ook heel grappig ;-) Maar zonder dollen, ik hoop wel dat je in bent voor een lolletje en niet snel in je wiek geschoten, want ik neem heel weinig echt serieus en zie altijd van alles de positieve kant in.
Bedenkend dat ik lange tijd niet met een man samen ben geweest, zijn sommige dingen voor mij niet belangrijk. Ten eerste ben ik niet op zoek naar een vaste liefdes relatie, die tijd heb ik gehad. Een gezellig gespreksmaatje is altijd leuk, maar er moet wel een klik zijn. Het gaat mij uitsluitend om een seksuele
Ik ben weinig thuis, maar als ik thuis ben hou ik wel van romantisch aandacht van een man. Ik ben 2 keer getrouwd geweest en ik begin er geen 3de keer aan die onzin. Ik ben wel op zoek naar een leuke relatie voor langere tijd