Ik vind het leuk om mijn recente breuk te overwinnen. Ik hou er niet van om alleen te zijn, ik wil uitgaan, mijn lievelingseten met iemand eten, glimlachen, zelfs ik pijn heb. Ik heb een aardige vent nodig die alle herinneringen aan mijn ex-vriendje kan laten verdwijnen. Misschien kan ik seks ook als een remedie gebruiken ?
Ik wil graag een verzorgde vlotte man met lef ontmoeten, iets aan de mollige kant geen bezwaar, humor, ook gezellig. Het zou fijn zijn wanneer je een baan op niveau hebt,ik ben gestopt met werken, dus veel vrijetijd om leuke dingen te doen. Ik kan wel verplaatsten maar als je te ver woont vind ik het fijner
Bedenkend dat ik lange tijd niet met een man samen ben geweest, zijn sommige dingen voor mij niet belangrijk. Ten eerste ben ik niet op zoek naar een vaste liefdes relatie, die tijd heb ik gehad. Een gezellig gespreksmaatje is altijd leuk, maar er moet wel een klik zijn. Het gaat mij uitsluitend om een seksuele
Geile oma's die nog op zoek zijn naar lekkere mannen in andere regio's
Ruttie5606, 61 jaar · Appingedam
Zijn er nog leuke heren, die mij gezelschap willen houden? Ja, dan heb ik gelijk geluk zeg maar. Ik ben op zoek naar iemand die
Abertha, 63 jaar · Heerlen
MOonik, 61 jaar · Brugge
Ik heb gemerkt dat er weinig vrouwen van mijn leeftijd hier zijn aangemeld, dus ik zou verwachten dat er zat mannen zijn die
Mijnspeurtocht, 64 jaar · IJsselstein
Ik zoek een spontane man, ondernemend, houdt van lekker eten onder het genot van een drankje, zorgzaam en lief. Je houdt ervan
Moniquedej, 60 jaar · Anna Paulowna
Je gaat graag een avondje uit. Je wilt veel samen ondernemen maar hebt ook je eigen dingen. Je houd van wandelen en dan bedoel
Rossignol1956, 61 jaar · Zevenhuizen
Wij, of eerder gezegd ik, ben op zoek naar een leuke man. Het gaat met name op 1 op 1 seks. Mijn man hoeft hier niet bij aanwezig
Garnwerder, 60 jaar · Winsum
Je bent ook geen bankhanger en onderneemt ook graag iets. En dat iets mag heel varierend zijn hoor, van theater tot korte trips,
GreatDonna57, 60 jaar · Millingen aan de Rijn
In de bloei van mijn leven nog en toch weer alleen. Ik zit best goed in mijn vel. Lekker energiek en alles dus ja: wat ik zoek is