Kijk je niet te diep in het glaasje dat zou ik erg op prijs stellen, ik zoek ook specifiek iemand die niet veel drinkt. Als je mij mij bent en je drinkt een drankje is niet erg, maar niet samen dronken worden. Ik zoek ook geen man die alleen maar met zijn geslachtsdeel denkt want daar ben ik niet voor in, geen one night stands of andere poespas. Wil je iets opbouwen is dat prima, maar als je gelijk gaat zwaaien met je je weet wel, stuur mij dan geen mail! Bij voorbaat dank.
Je wilt liefde delen, je wilt een relatie hebben, maar je wilt niet samenleven. Misschien zit je in dezelfde situatie: getrouwd zijn, maar niet meer verliefd zijn. Hoewel ik het zou waarderen als je veel tijd hebt, ben ik blij met elk uur dat je met mij kunt doorbrengen