Kijk je niet te diep in het glaasje dat zou ik erg op prijs stellen, ik zoek ook specifiek iemand die niet veel drinkt. Als je mij mij bent en je drinkt een drankje is niet erg, maar niet samen dronken worden. Ik zoek ook geen man die alleen maar met zijn geslachtsdeel denkt want daar ben ik niet voor in, geen one night stands of andere poespas. Wil je iets opbouwen is dat prima, maar als je gelijk gaat zwaaien met je je weet wel, stuur mij dan geen mail! Bij voorbaat dank.
Ben jij een gezellige en warme man en mis jij net als ik de warmte en de liefde, en zou je net als ik weer de moeite willen doen voor een mooi persoon in je leven, samen er op uit gaan en genieten van de kleine en mooie dingen, dan hoop ik snel een bericht te krijgen.