Ben jij een leuke, lieve, schattige, knuffelbare maar bovenal eerlijke jongeman? Die het aandurft met deze zachtaardige, met wel heel duidelijk haar eigen mening? Je moet ook wel een beetje een huismus zijn, niet altijd weg willen, maar het met zijn tweetjes ook gezellig kunnen maken Zou jij je hier een beetje in herkennen of geprikkeld zijn om meer over mij te weten te komen, reageer dan!
Heb je wat nodig is om bij mij te zijn en om mij te bevredigen? Als je dat kunt doen, weet ik zeker dat dit goed voor ons beide zal zijn. Wat zijn de ondeugende dingen die je in je hoofd hebt?
Je bent een nette man, die met mij nog een mooie toekomst op wil bouwen. Je bent positief en ondernemend. Ik kan nu wel een hele waslijst neer schrijven maar ik zou het fijner vinden om dit te ontdekken als we samen zijn.