Ik zoek een man die mij weer kan laten leven, het verschrompelde bloem in mijn hart weer kan opbloeien, het vuur en de passie in mij aanwakkeren! En dit alleen al door een intiem maar discrete relatie! De romantiek komt later wel, net als de klik. Het gaat mij nu om de erotiek en passie! Lekker samen genieten. Elkaars warme lichamen tegen elkaar aan voelen...
Bedenkend dat ik lange tijd niet met een man samen ben geweest, zijn sommige dingen voor mij niet belangrijk. Ten eerste ben ik niet op zoek naar een vaste liefdes relatie, die tijd heb ik gehad. Een gezellig gespreksmaatje is altijd leuk, maar er moet wel een klik zijn. Het gaat mij uitsluitend om een seksuele
Ik heb weinig mannen gevonden die mij aankunnen, laat staan mij durven aan te spreken. Is toch nergens voor nodig, of vallen jullie op zo'n jong onschuldig studente die het voor het eerst doet?? misschien moet ik ook maar eens voor wat jongers gaan, dan weet ik zeker dat ik de hele nacht doorhaal!!