We zijn allemaal op zoek naar geluk. En je weet nooit waar en wanneer je geluk zal vinden. Ook weet je nooit hoe jouw geluk eruit ziet. Ik denk dat je het alleen maar kunt voelen! Dus ben jij ook opzoek dan hoop ik snel iets van je te horen.
Je hoeft echt niet met mij op wereldreis of extreme activiteiten te gaan doen. Die tijd heb ik al gehad, haha! Maar een leuk gesprek, iemand die altijd achter mij staat en humor houden me op de been! Kan ik op je rekenen?
Bedenkend dat ik lange tijd niet met een man samen ben geweest, zijn sommige dingen voor mij niet belangrijk. Ten eerste ben ik niet op zoek naar een vaste liefdes relatie, die tijd heb ik gehad. Een gezellig gespreksmaatje is altijd leuk, maar er moet wel een klik zijn. Het gaat mij uitsluitend om een seksuele