Graag ontmoet ik een man waarmee ik veel kan lachen. Een man tussen de 45 en 112 jaar (113 mag ook) Een man die eerlijk is, ondernemend en met een charmante uitstraling. Ik vind grijs haar prima bij een man dus mooi laten zo.
Ik ben op zoek naar een verzorgde man, leeftijd niet belangrijk. Jij bent geen bankzitter en wil dingen doen en ondernemen, En dan heb ik het niet over wereldreizen maken maar gewoon genieten van een terrasje, lekker kletsen over van alles en nog wat, tentoonstellingen bezoeken of een stuk met de auto
Ja wat zoek ik in een man eigenlijk alles ik kan beter zeggen wat ik niet zoek dan ben ik sneller klaar. Dus wat ik niet zoek is: een crimineel in de breedste zin van het woord, een oplichter die zich anders voor doet dan die is, iemand die geen respect voor anderen en andermans spullen heeft. Voor de rest is alles
Onderneem jij net als ik graag nieuwe uitdagingen, en jij vind het leuk om met beide handen in het avontuur te stappen voor een maatje om gezellig mee uit te gaan. Dan zijn wij perfect voor elkaar
Geile oma's die nog op zoek zijn naar lekkere mannen in andere regio's
Gerri0, 61 jaar · Harbrinkhoek
Als je van die dingen houdt die ik hierboven noemde, dan zijn we zeker een goede match. Stuur me een bericht!
Dianatje, 61 jaar · Gistel
Volgt
Gretaxx, 63 jaar · Baarlo
Wees erbij wanneer ik je nodig heb om de vriend te zijn en de helpende hand die ik nodig heb als ik me alleen voel. Geef me het licht
AltheaV, 60 jaar · Leest
Is er iemand die mijn liefdesverdrag kan zijn? Dat voelt zich ook eenzaam zoals ik? We kunnen dat in slechts één
Wolffie55, 62 jaar · s-Hertogenbosch
Een man moet leuk zijn, mannelijk, geen baard of tatoeages hebben. Voor mij is het zo cool om leuke mannen te ontmoeten. Maar
Deviante, 60 jaar · Harelbeke
Een lieve en oprechte man.
Wiezewies, 62 jaar · Hamont-Achel
U bent toe aan een nieuwe stap in u leven en wilt graag in contact komen met een lieve vrouw. U geniet van het leven en bent een
LieveTrudy, 61 jaar · Rozebeke
ik weet niet precies wat ik voor ogen heb, maar ik hoop een man te vinden die houdt van het motto- doe naar gewoon, dat is al gek