Wat zoek ik? nou.. Iemand die 's ochtends onder deken ligt, iemand om samen te ontbijten, iemand om te knuffelen en kussen, iemand om uit te gaan, iemand om overdag te bellen, iemand die je' s avonds graag ontmoet, iemand die onder sterren kan lopen met me, iemand om aangename momenten van het leven te delen .. Hij is vrijgevig, op zichzelf staand, intelligent, humoristisch, eerlijk, dapper. Zeer loyaal, zorgzaam en begripvol met mij! Ik heb hem nog niet gevonden. Misschien ben jij het
Ja wat zoek ik in een man eigenlijk alles ik kan beter zeggen wat ik niet zoek dan ben ik sneller klaar. Dus wat ik niet zoek is: een crimineel in de breedste zin van het woord, een oplichter die zich anders voor doet dan die is, iemand die geen respect voor anderen en andermans spullen heeft. Voor de rest is alles