Wat zoek ik? nou.. Iemand die 's ochtends onder deken ligt, iemand om samen te ontbijten, iemand om te knuffelen en kussen, iemand om uit te gaan, iemand om overdag te bellen, iemand die je' s avonds graag ontmoet, iemand die onder sterren kan lopen met me, iemand om aangename momenten van het leven te delen .. Hij is vrijgevig, op zichzelf staand, intelligent, humoristisch, eerlijk, dapper. Zeer loyaal, zorgzaam en begripvol met mij! Ik heb hem nog niet gevonden. Misschien ben jij het
Wanneer je echt meer over me zou willen weten bestaat jouw mail niet uit een paar woorden maar maak je mij gelijk duidelijk wie ik dan zo voor me zou hebben geen poespas gewoon eerlijk je zelf blijven dat is denk ik dan toch echt wel het beste..