Waar ik niet van hou dat is dominantie en mensen die hun wil aan jou willen opleggen. Ook niet van mensen die Erotiek en een Hoog knuffelgehalte hoog in het vaandel hebben staan. Jonge mannen hoeven niet op mij te reageren. Alsjeblieft als je reageert dan met foto, je ziet mij toch ook? Dat is wel zo eerlijk toch? Lieve groetjes
Jij bent iemand die zich goed kan in leven in een ander. Een lieve man die weinig woorden nodig heeft maar mij goed aan kan voelen. Ik val op types die een charismatische uitstralingen hebben en charmant zijn. Goed verzorgd vind ik echt heel erg belangrijk.
Ja wat zoek ik in een man eigenlijk alles ik kan beter zeggen wat ik niet zoek dan ben ik sneller klaar. Dus wat ik niet zoek is: een crimineel in de breedste zin van het woord, een oplichter die zich anders voor doet dan die is, iemand die geen respect voor anderen en andermans spullen heeft. Voor de rest is alles