Ik wil dat mijn man EEN MAN IS! Gewoon? Maar geluk zit in de simpele dingen! Ik wil gewoon dat hij me zo teder kust, me zacht knuffelt en praat en met me praat ... Ik wil dat hij klaar staat om met mij te delen, niet een bed, maar ook de rest van het leven! Beschouw je jezelf als zo'n man?
Een leuke avontuurlijke man die er ook van houd om uitstapjes te maken. We kunnen dan leuk dingen ondernemen, door gezellig te wandelen in een ander stad of een avondje naar het theater. Verder gezellig, liefdevol, eerlijk, op meer kom ik nu op dit moment eigenlijk niet.
je bent inmiddels misschien ook al wel zonder baan? Je hebt veel vrije tijd over, en je vind het leuk om die te benutten met reizen en ontdekken. Je bent spontaan sociaal en ook wel lief .. Je hebt eigenlijk zo een beetje alles om je te vermaken alleen het leuke gezelschap dat ontbreekt.
Geile oma's die nog op zoek zijn naar lekkere mannen in andere regio's
Katy4809, 69 jaar · Burgh-Haamstede
Ik geloof niet alles wat je me vertelt dus je zult me toch op een andere manier moeten overtuigen van je oprechte bedoelingen.
Hilarius48, 68 jaar · Turnhout
Je bent leuk en gezellig. Verder wil ik niets van je eisen.
July500522, 67 jaar · Leusden
ben jij die leuke man waar ik al een tijdje opzoek naar ben, en zou je het leuk vinden om samen met mij een mooie band op te bouwen,
Gaulloisesroker, 65 jaar · Vianen
Ik zoek een lieve man die er dus geen bezwaar tegen heeft dat ik rook.
GrannyB, 66 jaar · Lelystad
Ik ben gek op een leuk contact met een fijne man, iets wat ik al veel heb moeten missen. Ik denk dat we elkaar daar flink in kunnen
RoosVs, 66 jaar · Dearsum
Kom jij misschien ook gewoon seks te kort en vind je het dan ook hoog tijd om weer lekker geil te gaan genieten? Lijkt het je dan
Corinna1952, 65 jaar · Kuttekoven
Een man die samen een avontuur wilt aangaan. Een leuke man met goeie intentie's een man die samen iets moois wilt opbouwen,
Toskane, 66 jaar · Middelkerke
Je vind het niet erg dat er aan je tenen word gesabbeld. Je bent opzoek naar seks en staat voor meerdere keren seks open als het