Ik wil dat mijn man EEN MAN IS! Gewoon? Maar geluk zit in de simpele dingen! Ik wil gewoon dat hij me zo teder kust, me zacht knuffelt en praat en met me praat ... Ik wil dat hij klaar staat om met mij te delen, niet een bed, maar ook de rest van het leven! Beschouw je jezelf als zo'n man?
je bent inmiddels misschien ook al wel zonder baan? Je hebt veel vrije tijd over, en je vind het leuk om die te benutten met reizen en ontdekken. Je bent spontaan sociaal en ook wel lief .. Je hebt eigenlijk zo een beetje alles om je te vermaken alleen het leuke gezelschap dat ontbreekt.
Ik zou het leuk vinden om hier een leuke partner te vinden die als er een klik is, een fijne relatie op te bouwen met wederzijds respect die net als ik van knuffelen houd eerlijk is en betrouwbaar!
Ondeugd, 68 jaar · Enkhuizen
♥ Noord-Holland ♥ Blond haar ♥ Bruine ogen
Ik zoek een verzorgde, sportieve, spontane en eerlijke man.Met energie en levenslust om nog samen te genieten van de herfst in ons leven.
Geile oma's die nog op zoek zijn naar lekkere mannen in andere regio's
Andennefemme, 65 jaar · Herentals
Lieve spontane nog ondernemende man. Die ook wel respect en begrip vol kan zijn (als dat nodig is). Gewoon een goede vriend
Celeste63, 67 jaar · Gent
Dit profiel heb ik voor mezelf aangemaakt. De meeste mannen die ik ken, ken ik zo goed dat het bijna saai begint te worden. Tijd
Kukelekuhaan, 69 jaar · Emmer-Compascuum
Je mag bij mij op bezoek komen en ik bij jou, wat voor mij betekent dat we beiden single zijn. Anders heb ik liever geen berichtje
Lenie, 66 jaar · Dronten
Jij bent origineel, zelfstandig, loyaal, grappig, geinteresseerd in het leven
Caar, 69 jaar · Boxmeer
Graag wil ik iemand ontmoeten ,die met mij de mooie en minder mooie momenten in het leven wil delen en hopelijk gevoel voor
Boeimeerdame, 67 jaar · Breda
Het belangrijkste vind ik toch wel dat je je kan vinden in wat ik schrijf over mezelf. je bent positief ingesteld, zit niet
N Elly1x, 67 jaar · Kampen
Je bent een mondige man die stijlvol kan zijn. Maar dat is alleen wanneer we in het openbaar zijn. Het wordt wel iets anders
Corinna1952, 65 jaar · Kuttekoven
Een man die samen een avontuur wilt aangaan. Een leuke man met goeie intentie's een man die samen iets moois wilt opbouwen,