Gratis Aanmelden

Meisje 19 Ceelies 50 (67) uit Haarlem wil man

Dit geile 67-jarige meisje uit Haarlem wil een oudere man ontmoeten voor sexdating! Stuur 19 Ceelies 50 een email en spreek iets met haar af!

Home » Noord-Holland » 65-69 » 19 Ceelies 50
19 Ceelies 50, 67 jaar · Haarlem

♥  Noord-Holland
♥  Ik heb grijs haar
♥  Ik heb bruine ogen
♥  Ik rook niet
♥  Ik heb geen tatoeages's
♥  Ik heb een slank lichaam

19 Ceelies 50 is op zoek naar:

Ik wil dat mijn man EEN MAN IS! Gewoon? Maar geluk zit in de simpele dingen! Ik wil gewoon dat hij me zo teder kust, me zacht knuffelt en praat en met me praat ... Ik wil dat hij klaar staat om met mij te delen, niet een bed, maar ook de rest van het leven! Beschouw je jezelf als zo'n man?

Stuur een berichtje aan 19 Ceelies 50

Zend

Meteen sexdaten met 19 Ceelies 50

Afspreken

Ook deze rijpe oma's uit Noord-Holland zijn nog op zoek naar dating

Centerparcs, 69 jaar · Limmen
♥ Noord-Holland ♥ Gekleurd haar ♥ Blauwe ogen ♥ Dik lijf
Ben jij een vlotte, vriendelijke en geduldige man die lekker met me wilt mailen zodat we elkaar zo beter leren kennen dan hoop ik dat het klikt tussen ons.
Zend
SnowwySingle, 69 jaar · Amsterdam
♥ Noord-Holland ♥ Donkerblond haar ♥ Blauwe ogen ♥ Slank lijf
Volgt
Zend
Eentweedrie, 67 jaar · Scharwoude
♥ Noord-Holland ♥ Blond haar ♥ Blauwe ogen ♥ Slank lijf
'Zoek' een intelligente man met HUMOR,uitstraling en charisma. Geen flirt, ik ben wel toe aan iets serieuzers. Dat mag best gezegd worden toch? In mijn tijd bleven mensen nog wel eens bij elkaar, de laatste tijd hoor ik alleen maar dat mensen gaan scheiden en uit elkaar gaan. Zo een zonde, ik ben misschien
Zend

Geile oma's die nog op zoek zijn naar lekkere mannen in andere regio's

BorninBrazil, 66 jaar · Brugge
Een romantische en gepassioneerde man, ik ben nog ouderwets en wil graag behandeld worden als een koningin. Ik zal dan goed
Netweervrij, 66 jaar · Rutten
Zoek een maatje …. heb geen eisenpakket, wel een droom. ik hoop een gezellige man te ontmoeten, een gevoelsmens,
MijnGewoontes, 69 jaar · Gulpen
Ik ben geen veeleisende vrouw maar het zou wel fijn zijn mocht een man mee kunnen met zijn tijd. Het klinkt zo cliché
49SoFia, 68 jaar · Grave
Ik zou graag een man vinden die nog een beetje sportief is. Ik val niet op jongere mannen, ik hou er niet van. Een volwassener
Lex 5252, 65 jaar · Lummen
Wil jij ook kijken wat er kan gaan gebeuren als wij samen zijn? Ik vind dit heel spannend en denk dat er een grote kans bestaat
IdaG, 65 jaar · Brakel
Iemand die mij een beetje doet leven, laten genieten en lachen
Boyloverke1951, 66 jaar · Houten
Je hebt vrije tijd over en hou van reizen en ontspannen en zoekt een leuk gezelschap, dan ben je wat ik zoek!
Yasminaa, 68 jaar · Dinteloord
Leeftijd speelt voor mij niet bepaald een grote rol, maar ik snap best dan een man van mijn leeftijd minder verlegen is dan