Dit geile 67-jarige meisje uit Haarlem wil een oudere man ontmoeten voor sexdating! Stuur 19 Ceelies 50 een email en spreek iets met haar af!
19 Ceelies 50, 67 jaar · Haarlem
♥ Noord-Holland
♥ Ik heb grijs haar
♥ Ik heb bruine ogen
♥ Ik rook niet
♥ Ik heb geen tatoeages's
♥ Ik heb een slank lichaam
19 Ceelies 50 is op zoek naar: Ik wil dat mijn man EEN MAN IS! Gewoon? Maar geluk zit in de simpele dingen! Ik wil gewoon dat hij me zo teder kust, me zacht knuffelt en praat en met me praat ... Ik wil dat hij klaar staat om met mij te delen, niet een bed, maar ook de rest van het leven! Beschouw je jezelf als zo'n man?
Stuur een berichtje aan 19 Ceelies 50 Meteen sexdaten met 19 Ceelies 50 Afspreken
Ook deze rijpe oma's uit Noord-Holland zijn nog op zoek naar dating
Jemoeder510319, 66 jaar · Bussum
♥ Noord-Holland ♥ Bruin haar ♥ Bruine ogen ♥ Slank lijf
Een man die graag geniet en met mij fijne dingen wil ondernemen.
Zend
Naomiadvokaatje, 69 jaar · Uitgeest
♥ Noord-Holland ♥ Grijs haar ♥ Groene ogen ♥ Slank lijf
Je staat met beide benen op de aarde, weet wat je wilt en gaat voor je doel. Spiritualiteit vind je belangrijk en je houdt, net als ik van reizen en andere culturen ontdekken. Leeftijd en afkomst geen wensen.
Zend
Ronny1, 69 jaar · Opmeer
♥ Noord-Holland ♥ Grijs haar ♥ Blauwe ogen ♥ Gezet lijf
om te weten of jij het bent uit de buurt een vraag hoe heet de hoek flat langs
Zend
Geile oma's die nog op zoek zijn naar lekkere mannen in andere regio's
GezelligeWinnie, 66 jaar · Geetbets
Ik ben meer dan alleen op zoek naar een praatpaal. Ik ben al 8 jaar weduwe, en weet je wat dat doet met je lichaam? Dat wil meer
Louize, 65 jaar · Abcoude
Een leuke lieve man met wie ik alles kan delen. natuurlijk hoeft hij niet altijd mee als we gaan winkelen, jij mag gewoon jou
Lieverdje59, 65 jaar · Den Haag
Arnhemsemeid, 66 jaar · Arnhem
Ik heb eigenlijk geen idee waar ik precies naar op zoek ben, voor mijn gevoel moet het gewoon fijn aanvoelen en wie weet wat
Overalthuis, 68 jaar · Genderen
Een man met een dosis respect en vertrouwen. Iemand die nooit iets door zou vertellen en waar al mijn geheimen bij veilig zijn.
Kaarsvoorjeraam, 68 jaar · Ommen
Dat wil ik graag zelf ondervinden als dat mogelijk is.
Binnentuinen, 69 jaar · Proven
Je hebt een eigen leventje maar vindt het ook wel leuk als er iemand is waar je terecht kunt. Waar je fijne gesprekken mee kunt
MariannedeB, 65 jaar · Goetsenhoven
Wat ik heel graag zou willen : een boeiende, zorgzame en trouwe partner met wie ik dit kan delen.