Gratis Aanmelden

Meisje 19 Ceelies 50 (67) uit Haarlem wil man

Dit geile 67-jarige meisje uit Haarlem wil een oudere man ontmoeten voor sexdating! Stuur 19 Ceelies 50 een email en spreek iets met haar af!

Home » Noord-Holland » 65-69 » 19 Ceelies 50
19 Ceelies 50, 67 jaar · Haarlem

♥  Noord-Holland
♥  Ik heb grijs haar
♥  Ik heb bruine ogen
♥  Ik rook niet
♥  Ik heb geen tatoeages's
♥  Ik heb een slank lichaam

19 Ceelies 50 is op zoek naar:

Ik wil dat mijn man EEN MAN IS! Gewoon? Maar geluk zit in de simpele dingen! Ik wil gewoon dat hij me zo teder kust, me zacht knuffelt en praat en met me praat ... Ik wil dat hij klaar staat om met mij te delen, niet een bed, maar ook de rest van het leven! Beschouw je jezelf als zo'n man?

Stuur een berichtje aan 19 Ceelies 50

Zend

Meteen sexdaten met 19 Ceelies 50

Afspreken

Ook deze rijpe oma's uit Noord-Holland zijn nog op zoek naar dating

FeelViolet, 67 jaar · Broek in Waterland
♥ Noord-Holland ♥ Blond haar ♥ Grijze ogen ♥ Slank lijf
Kun jij mij meerdere keren laten komen, wil je dat alsjeblieft met mij doen de hele nacht lang. En kun jij iets meer dan ik verwacht? Dan hoop ik van je te horen.
Zend
Carlientje, 67 jaar · Zaandam
♥ Noord-Holland ♥ Gekleurd haar ♥ Bruine ogen ♥ Slank lijf
Een lieve man die op zoek is naar liefde en vriendschap, graag plezier maakt in het leven.
Zend
Halloalemaal, 67 jaar · Ilpendam
♥ Noord-Holland ♥ Zwart haar ♥ Blauwe ogen ♥ Gezet lijf
Ik ben op zoek naar iemand die in eerste instantie een vriend wil zijn,en dan zien we wel of er meer in zit. En eventueel zou willen reizen met mij.
Zend

Geile oma's die nog op zoek zijn naar lekkere mannen in andere regio's

Laetitia1951, 66 jaar · Buggenhout
Actieve, verzorgde, attente man met een dosis humor en realiteitszin. Graag single en het liefst in de buurt wonend aangezien
OhCaroll, 67 jaar · Braamt
Simpel gezegd zoek ik gewoon een nieuwe vriend. Een man waar ik lief en leed mee kan delen van samen koken tot samen op de bank
SingleReis, 69 jaar · Budel
Op mijn leeftijd heb je niet zoveel eisen meer. Wat ik graag wil in een man is een maatje, iemand die net als ik geniet van andere
Triciah, 66 jaar · Antwerpen
Als je me profiel bekijkt en je vind me leuk, mag jij je dan vrij voelen om een bericht naar me toe te sturen. Een antwoord mag
Poppiedopje, 69 jaar · Eigenbilzen
Ik ben vooral op zoek naar vriendschap, een verzorgde man. Makkelijk in de omgang. Liever groter dan mij, daar hou ik wel van.
Zara , 65 jaar · Echten
Ik ben al een decennium weduwe. Ik word zo eenzaam. Ik ben op zoek naar een mannelijke medewerker. Je zult vreugde en geluk
Pudence, 67 jaar · Amersfoort
Hou ervan als een man een beetje dominant is, de controle kan overnemen en me kan laten genieten zoals ik nog niet heb genoten
FreeHannah, 65 jaar · Loenhout
Ben je een volwassen man die graag een vrouw wil ontmoeten? Als je hier niet alleen voor de seks bent, maar alleen voor een goede