Gratis Aanmelden

Meisje () uit Nederland wil man

Dit geile -jarige meisje uit Nederland wil een oudere man ontmoeten voor sexdating! Stuur een email en spreek iets met haar af!

Oma's op leeftijd

Nederlandse Oma's

Belgische Oma's

Populaire oma's

Ondeugd, 68 jaar · Enkhuizen
♥ Noord-Holland ♥
 

Oma's in de chatbox

sangelz (42)

Online

More info
, jaar ·

♥  Ik woon in Nederland

is op zoek naar:

Heeft ze nog niet ingevuld

Stuur een berichtje aan

Zend

Meteen sexdaten met

Afspreken

Ook deze rijpe oma's uit zijn nog op zoek naar dating

19 Ceelies 50, 67 jaar · Haarlem
♥ Noord-Holland ♥ Grijs haar ♥ Bruine ogen ♥ Slank lijf
Ik wil dat mijn man EEN MAN IS! Gewoon? Maar geluk zit in de simpele dingen! Ik wil gewoon dat hij me zo teder kust, me zacht knuffelt en praat en met me praat ... Ik wil dat hij klaar staat om met mij te delen, niet een bed, maar ook de rest van het leven! Beschouw je jezelf als zo'n man?
Zend
Belmemmmm, 65 jaar · Wormer
♥ Noord-Holland ♥ Gekleurd haar ♥ Bruine ogen ♥ Gezet lijf
Mannen met een goed en schoon geweten, iemand die weet wat hij wilt en er altijd wel voor gaat. Een oprechte man, betrouwbaar en werkzaam. Geen probleem met een beetje kleur in je leven.
Zend
Eentweedrie, 67 jaar · Scharwoude
♥ Noord-Holland ♥ Blond haar ♥ Blauwe ogen ♥ Slank lijf
'Zoek' een intelligente man met HUMOR,uitstraling en charisma. Geen flirt, ik ben wel toe aan iets serieuzers. Dat mag best gezegd worden toch? In mijn tijd bleven mensen nog wel eens bij elkaar, de laatste tijd hoor ik alleen maar dat mensen gaan scheiden en uit elkaar gaan. Zo een zonde, ik ben misschien
Zend

Geile oma's die nog op zoek zijn naar lekkere mannen in andere regio's

HippeOmaa, 69 jaar · Zwolle
Ik hoop hier in contact te komen met leuke mannen en of vrouwen om regelmatig mee af te spreken voor sex.
Kunstbloem, 68 jaar · Aalst
Je bent een man van mijn leeftijd, je verzorgt jezelf goed en weet van wanten als het gaat om een vrouw verwennen. Je houdt van
Buitenmus, 67 jaar · Rhoon
Je staat open om nieuwe mensen te leren kennen. Je houdt ook van de natuur en wandelen. Je bent spontaan en weet hoe je een gesprek
Kukelekuhaan, 69 jaar · Emmer-Compascuum
Je mag bij mij op bezoek komen en ik bij jou, wat voor mij betekent dat we beiden single zijn. Anders heb ik liever geen berichtje
Joulette, 66 jaar · Almere
Gezocht: Een aardige, leuke, lieve, niet al te jonge man met een eigen leven maar met voldoende tijd (er voor) over om met mij
Jeannea, 65 jaar · Genk
Een man die volwassen genoeg is mij aan te kunnen. Mij naar hogere sferen kan brengen. Ondeugend onze gang kan gaan, maar ook
Karie, 69 jaar · Den Haag
zoek een lieve man liefst gekleurd mijn maatje
Roelfina, 67 jaar · Stadskanaal
Zeg ik later