Ik wil dat mijn man EEN MAN IS! Gewoon? Maar geluk zit in de simpele dingen! Ik wil gewoon dat hij me zo teder kust, me zacht knuffelt en praat en met me praat ... Ik wil dat hij klaar staat om met mij te delen, niet een bed, maar ook de rest van het leven! Beschouw je jezelf als zo'n man?
Je bent een actieve, jong voelende en ogende man. Je houdt van het leven en hebt nog geen zin om stil te zitten. Aangezien ik zelf geen auto heb, zou het fijn zijn als je wat in de buurt zou wonen maar overal is een oplossing voor te vinden. je bent een hondenliefhebber.
Ik zou het leuk vinden om hier een leuke partner te vinden die als er een klik is, een fijne relatie op te bouwen met wederzijds respect die net als ik van knuffelen houd eerlijk is en betrouwbaar!
Geile oma's die nog op zoek zijn naar lekkere mannen in andere regio's
Followtheleader, 65 jaar · Losser
Je bent een goed gehumeurde man, je weet wat je zelf wilt en trekt ook wel gewoon je eigen plan. Je bent zelfstandig en niet afhankelijk
WidowRosie, 69 jaar · Maasdam
Ik ben niet bang om grenzen te verleggen omdat ik geloof in het lot en dat ik mijn ware liefde zal ontmoeten , iemand die een zorgzame
Zevenslotentg, 66 jaar · Scheulder
Een echte man die voor een vrouw kan zorgen en daar ook van geniet. Hopelijk hou jij er van op erop uit te gaan en ben jij graag
Lekkergek1948, 69 jaar · Wirdum
Je moet echt wel onder nemend zijn in reizen, Je zit een beetje vol met humor en je bent sociaal anders heb je echt geen lol op
Andennefemme, 65 jaar · Herentals
Lieve spontane nog ondernemende man. Die ook wel respect en begrip vol kan zijn (als dat nodig is). Gewoon een goede vriend
Lizettat, 67 jaar · Geluwe
Een lieve romantische man die net als ik gewoon zo nu en dan eens wat extra nodig heeft. Om lekker even jezelf op uit te leven.
60Plus, 65 jaar · Assen
Ik heb geen voorkeur voor een bepaald uiterlijk hoor. Het gaat mij echt om het karakter. Dat mag liefdevol zijn. Als je een
Molenmeisje1950, 67 jaar · Woudenberg
Je niet gedragen als een olifant in een porseleinkast want dan kan ik je niet in huis hebben met mijn verzameling, verder mag