Ik wil dat mijn man EEN MAN IS! Gewoon? Maar geluk zit in de simpele dingen! Ik wil gewoon dat hij me zo teder kust, me zacht knuffelt en praat en met me praat ... Ik wil dat hij klaar staat om met mij te delen, niet een bed, maar ook de rest van het leven! Beschouw je jezelf als zo'n man?
Jij bent een man die middenin het leven staat, de geraniums zijn nog een ver van mijn bed gebeuren. Je houdt van actief bezig zijn, uitstapjes maken, wandelen fietsen, maar een rustmoment op een terrasje en mensen kijken vind je ook niet verkeerd. Lezen, in de tuin zitten met een goed boek, glaasje wijn
Graag zou ik iemand ontmoeten die houdt van de gewone dagelijkse dingen in het leven. Samen de natuur intrekken, samen lachen en knuffelen, nu en dan een lekker etentje en eens gezellig opstap gaan.
Geile oma's die nog op zoek zijn naar lekkere mannen in andere regio's
GeenTwijfels, 66 jaar · Capelle aan den IJssel
Ik zoek Spontane man, van 18 tot 112, hoewel ik verwacht niet teveel reacties te krijgen van gespierde mannen van 23. hahahaha,
Mosselfrites48, 69 jaar · Gavere
Warmte, gezelligheid en een leuke gesprekspartner die wel eens van een stevige discussie houd.
Adrienneke, 65 jaar · Harlingen
Jij begrijpt mijn verhaal en ziet het wel zitten om lekker samen te genieten. Met alle rust op een fijne plek, ongestoord.
Myrtiee, 69 jaar · Izegem
Je houd van genieten en leuke dingen doen en oww het zou handig zijn als je de weg naar de keuken weet..
Aquaviva, 65 jaar · Waarmaarde
Je bent gezellig en verleend graag hulp. Als je weet wat ik bedoel.
Cadien, 68 jaar · Sterrebeek
Ik ben op zoek naar een man die misschien ook alleen is, of die misschien in een soortgelijke situatie zit als ik. Jij bent het
Kalyn, 66 jaar · Genk
U bent opzoek naar nieuwe contacten en staat op voor eventueel meer. U bent vriendelijk en hebt ook redelijk wat vrije tijd.
Dikkertjedap, 66 jaar · Kloosterburen
Discrete man die van houvast houd. Je moet lief zijn, eerlijk en ook mag jij wat houvast hebben. Dat vind ik niet erg. Ik heb