Ik wil dat mijn man EEN MAN IS! Gewoon? Maar geluk zit in de simpele dingen! Ik wil gewoon dat hij me zo teder kust, me zacht knuffelt en praat en met me praat ... Ik wil dat hij klaar staat om met mij te delen, niet een bed, maar ook de rest van het leven! Beschouw je jezelf als zo'n man?
Jij bent een man die middenin het leven staat, de geraniums zijn nog een ver van mijn bed gebeuren. Je houdt van actief bezig zijn, uitstapjes maken, wandelen fietsen, maar een rustmoment op een terrasje en mensen kijken vind je ook niet verkeerd. Lezen, in de tuin zitten met een goed boek, glaasje wijn
Geile oma's die nog op zoek zijn naar lekkere mannen in andere regio's
Brunnie52, 65 jaar · Vlezenbeek
Het belangrijkste voor mij is dat hij mijn waarden en interesses in het leven deelt. Hij zou aardig en sympathiek moeten zijn.
Marthamn, 66 jaar · Groningen
Volgt
MariannePleziertje, 69 jaar · Hasselt
Een maatje met wie ik mijn passie kan delen.
Actief64, 69 jaar · Kerkdriel
Ik zoek een man die ouder is dan 45 en net als ik nog steeds sexueel erg actief. Een man die bereid is om zijn grenzen te verleggen
Komkommerlover, 65 jaar · Hennaard
Je vind het alleen maar lekker dat ik zo 'open' sta voor verschillende dingen, je leeft maar een keer is mijn motto en daar kun
Zevenslotentg, 66 jaar · Scheulder
Een echte man die voor een vrouw kan zorgen en daar ook van geniet. Hopelijk hou jij er van op erop uit te gaan en ben jij graag
Intense, 68 jaar · Beerzerveld
Ik ben op zoek naar een eerlijke, trouwe man die nog veel wil ondernemen. Hij mag jonger zijn, hoeft niet natuurlijk! Ben zelf