Gratis Aanmelden

Meisje 19 Ceelies 50 (67) uit Haarlem wil man

Dit geile 67-jarige meisje uit Haarlem wil een oudere man ontmoeten voor sexdating! Stuur 19 Ceelies 50 een email en spreek iets met haar af!

Home » Noord-Holland » 65-69 » 19 Ceelies 50
19 Ceelies 50, 67 jaar · Haarlem

♥  Noord-Holland
♥  Ik heb grijs haar
♥  Ik heb bruine ogen
♥  Ik rook niet
♥  Ik heb geen tatoeages's
♥  Ik heb een slank lichaam

19 Ceelies 50 is op zoek naar:

Ik wil dat mijn man EEN MAN IS! Gewoon? Maar geluk zit in de simpele dingen! Ik wil gewoon dat hij me zo teder kust, me zacht knuffelt en praat en met me praat ... Ik wil dat hij klaar staat om met mij te delen, niet een bed, maar ook de rest van het leven! Beschouw je jezelf als zo'n man?

Stuur een berichtje aan 19 Ceelies 50

Zend

Meteen sexdaten met 19 Ceelies 50

Afspreken

Ook deze rijpe oma's uit Noord-Holland zijn nog op zoek naar dating

Centerparcs, 69 jaar · Limmen
♥ Noord-Holland ♥ Gekleurd haar ♥ Blauwe ogen ♥ Dik lijf
Ben jij een vlotte, vriendelijke en geduldige man die lekker met me wilt mailen zodat we elkaar zo beter leren kennen dan hoop ik dat het klikt tussen ons.
Zend
Fieneke49, 68 jaar · Driehuizen
♥ Noord-Holland ♥ Grijs haar ♥ Grijze ogen ♥ Slank lijf
je bent inmiddels misschien ook al wel zonder baan? Je hebt veel vrije tijd over, en je vind het leuk om die te benutten met reizen en ontdekken. Je bent spontaan sociaal en ook wel lief .. Je hebt eigenlijk zo een beetje alles om je te vermaken alleen het leuke gezelschap dat ontbreekt.
Zend
DeJaVu50, 67 jaar · Enkhuizen
♥ Noord-Holland ♥ Bruin haar ♥ Bruine ogen ♥ Slank lijf
Jij bent een man die middenin het leven staat, de geraniums zijn nog een ver van mijn bed gebeuren. Je houdt van actief bezig zijn, uitstapjes maken, wandelen fietsen, maar een rustmoment op een terrasje en mensen kijken vind je ook niet verkeerd. Lezen, in de tuin zitten met een goed boek, glaasje wijn
Zend

Geile oma's die nog op zoek zijn naar lekkere mannen in andere regio's

Jeansante, 69 jaar · Hasselt
De eerste stap, het vinden van een man, wel discreet natuurlijk. Die interesse heeft in een getrouwde vrouw aan zijn deur
Else11, 67 jaar · Harelbeke
Het zou zomaar eens kunnen dat jij diegene bent die ook iets moois wil gaan opbouwen en een relatie eruit voort wil laten komen.
Dikkertjedap, 66 jaar · Kloosterburen
Discrete man die van houvast houd. Je moet lief zijn, eerlijk en ook mag jij wat houvast hebben. Dat vind ik niet erg. Ik heb
LadyTamara, 69 jaar · Middelkerke
Geen voorkeur voor leeftijd of uiterlijk. Romantiek speelt geen rol in dit spel. Hou wel van een man die, net als mij vele seksuele
SchuwmijNiet, 67 jaar · Wolvega
Ik zoek ik iemand die mij uiteindelijk over die ene drempel te helpen en een wilde ervaring aan te willen gaan.
Artisain, 69 jaar · s Gravenwezel
Je kunt je vinden of wil je zelf omringen met dieren. Ik ben namelijk dierenarts geweest en niets gaat mij van mijn passie weerhouden.
Julia51, 67 jaar · Ovezande
Ik heb meer aan een vriend of een metgezel die eerlijk, discreet en energiek is zoals ik. Hij moet ook aardig en ruimdenkend
FranjesTessa, 68 jaar · Galder
een man die graag van het leven geniet en leuk contact zoekt