Ik ben klaar voor seks maar eerst moeten we elkaar beter leren kennen. Dat is mijn hoofddoel. Ik heb dat in mijn leven nodig en ik moet het ook hebben. Dus we gaan het ook laten gebeuren?
je bent inmiddels misschien ook al wel zonder baan? Je hebt veel vrije tijd over, en je vind het leuk om die te benutten met reizen en ontdekken. Je bent spontaan sociaal en ook wel lief .. Je hebt eigenlijk zo een beetje alles om je te vermaken alleen het leuke gezelschap dat ontbreekt.
Graag zou ik iemand ontmoeten die houdt van de gewone dagelijkse dingen in het leven. Samen de natuur intrekken, samen lachen en knuffelen, nu en dan een lekker etentje en eens gezellig opstap gaan.
Geile oma's die nog op zoek zijn naar lekkere mannen in andere regio's
Nieafgeschreven, 67 jaar · Alsemberg
Gewoon lekker en spontaan.
MariieXlove, 68 jaar · Elewijt
Ik wil dat je je angsten onder ogen ziet. Ik wil dat je reist naar de plaatsen waar je van droomt. Ik wil dat je eindeloze herinneringen
Maralyn, 69 jaar · Houthulst
Iemand die gewoon zich zelf is. Een leuke lieve man die het alleen zitten ook een beetje zat is. Een man die respect heeft voor
Popjes, 67 jaar · Roeselare
wil ik wel van jezelf horen
BorninBrazil, 66 jaar · Brugge
Een romantische en gepassioneerde man, ik ben nog ouderwets en wil graag behandeld worden als een koningin. Ik zal dan goed
Betsie55, 66 jaar · Nijmegen
Je wil ook weleens gek doen en uit de band springen, iets doen wat niemand van je verwacht en waar niemand ook achter hoeft te
WolkjeWiek, 66 jaar · Knokke-Heist
zoek een man met humor en die ook niet achter die bloemen wil zitten gezellig samen uit en thuis.
Jannie48, 69 jaar · Geldrop
Wij zoeken een rustige type, staat voor veel open, dus ook eventueel een trio. natuurlijk kunnen wij ook gewoon met z'n tweeën