Gratis Aanmelden

Meisje 19 Ceelies 50 (67) uit Haarlem wil man

Dit geile 67-jarige meisje uit Haarlem wil een oudere man ontmoeten voor sexdating! Stuur 19 Ceelies 50 een email en spreek iets met haar af!

Home » Noord-Holland » 65-69 » 19 Ceelies 50
19 Ceelies 50, 67 jaar · Haarlem

♥  Noord-Holland
♥  Ik heb grijs haar
♥  Ik heb bruine ogen
♥  Ik rook niet
♥  Ik heb geen tatoeages's
♥  Ik heb een slank lichaam

19 Ceelies 50 is op zoek naar:

Ik wil dat mijn man EEN MAN IS! Gewoon? Maar geluk zit in de simpele dingen! Ik wil gewoon dat hij me zo teder kust, me zacht knuffelt en praat en met me praat ... Ik wil dat hij klaar staat om met mij te delen, niet een bed, maar ook de rest van het leven! Beschouw je jezelf als zo'n man?

Stuur een berichtje aan 19 Ceelies 50

Zend

Meteen sexdaten met 19 Ceelies 50

Afspreken

Ook deze rijpe oma's uit Noord-Holland zijn nog op zoek naar dating

Johannaliefde, 68 jaar · Alkmaar
♥ Noord-Holland ♥ Gekleurd haar ♥ Bruine ogen ♥ Slank lijf
Een leuke gezellige man die openstaat voor fijn contact,
Zend
Eentweedrie, 67 jaar · Scharwoude
♥ Noord-Holland ♥ Blond haar ♥ Blauwe ogen ♥ Slank lijf
'Zoek' een intelligente man met HUMOR,uitstraling en charisma. Geen flirt, ik ben wel toe aan iets serieuzers. Dat mag best gezegd worden toch? In mijn tijd bleven mensen nog wel eens bij elkaar, de laatste tijd hoor ik alleen maar dat mensen gaan scheiden en uit elkaar gaan. Zo een zonde, ik ben misschien
Zend
Ondeugd, 68 jaar · Enkhuizen
♥ Noord-Holland ♥ Blond haar ♥ Bruine ogen
Ik zoek een verzorgde, sportieve, spontane en eerlijke man.Met energie en levenslust om nog samen te genieten van de herfst in ons leven.
Zend

Geile oma's die nog op zoek zijn naar lekkere mannen in andere regio's

Wiete, 67 jaar · Gent
Je zit niet achter de geraniums en weet hoe je en vrouw lekker moet verwennen en word zelf ook graag verwend. Je toont interesse
GeenTwijfels, 66 jaar · Capelle aan den IJssel
Ik zoek Spontane man, van 18 tot 112, hoewel ik verwacht niet teveel reacties te krijgen van gespierde mannen van 23. hahahaha,
Ara Bella, 67 jaar · Afferden
Je hebt wat of heel veel tijd en je hebt een paar of heel veel ideeën om me bezig en bezig te houden. Ik wil de rest van mijn
Cremefraiche, 65 jaar · Klemskerke
Mocht je willen reageren houdt dan in gedachten dat ik uit een bepaald milieu kom, dus ook bepaalde dingen gewend ben. Ben
Greet49, 67 jaar · Meerkerk
Ik ben al een tijd alleen en dat past gewoon niet bij mij! Ik ben zeker nog ondernemend en doe nog erg veel. En zoek iemand die
Samenuiteten, 65 jaar · Waalwijk
Jij bent een leuke vent die ongeachte welke leeftijd, nog zin heeft in een echte relatie en alles wat daar bij komt kijken.
Lucia19500314, 67 jaar · Bocholt
Je hebt ook je sporen verdient in het leven en bent net als ik toe aan rust en een nieuwe relatie.
Gepensioneerd, 68 jaar · Barneveld
De tijd van leuke dingen doen is begonnen maar ook jij hebt alles aan de kant geschoven omdat je werken moest. Nu het genieten