Ik ben een persoon die positief over elk aspect van het leven. Er zijn veel dingen die ik wil doen, om te zien, en te beleven. Ik hou van lezen, ik schrijf graag, ik denk graag, ik hou van te dromen, ik wil praten, ik wil om te luisteren. Ik wil graag de zonsopgang te zien in de ochtend, ik wil graag het maanlicht in de nacht te zien, ik wil de muziek voelen stromen op mijn gezicht, ik wil graag de wind uit de oceaan ruiken ... Ik hou van om te kijken naar de wolken in de lucht met een lege geest, ik gedachte-experiment doen als ik niet kan slapen in het midden van de nacht. Ik hou van bloemen in de lente, regen in de zomer en bladeren in de herfst ... Ik wil graag vroeg en soms laat slapen, Ik wil graag vroeg opstaan ??.. Ik wil graag alleen zijn, ik wil graag worden omringd door mensen. Ik hou van land vrede, ik metropool 'ruis graag, ik hou van de prachtige Strand van Accra, ik hou van de dierentuin In Kumasi ... Ik hou van lekker eten en comfortabele schoenen, ik hou van goede boeken en romantische films ook. Ik hou van het land en de natuur, Ik hou van mensen. En, ik wil lachen ..... Ik wil graag nieuwe dingen uit te proberen en ik hoop dat je ook wel graag nieuwe dingen te proberen. Ik ben niet in deze wereld om te voldoen aan de verwachtingen van iemand, en je bent niet in deze wereld te leven met iemand, s verwachting. Jij bent jij en ik ben ik, en als bij toeval komen we bij elkaar een dag te ontmoeten, dan zal dat een groot ding voor mij.
Je hoeft geen dierenvriend te zijn om met mij in contact te komen maar als je ook een keer wilt afspreken is het wel handig dat je met dieren kunt omgaan. Ik hoop dat je openhartig kunt praten over jezelf en geen geheimen achterhoud. De waarheid komt toch wel boven.
Over jou kan ik kort en krachtig zijn. Ik ben niet zomaar een vrouw die je over de leuning van de bank gooit en flink op los gaat. Ik hou wel van strelen, knuffelen en langzaam over op intiemere activiteiten. Ik ben nergens vies van, maar gun mij de tijd om in te komen en jouw lichaam te ontdekken en te verwennen...