Beauty catches the attention but Character catches the heart Waar is hij? De man zichzelf goed verzorgd, zelfrespect heeft, sportief is en terug gelukkig wil zijn.
Een man die mij kan domineren op een vriendelijke manier. Dus geen vreemde pijn zaken. En je wil mij veel nieuwe dingen leren dan ben jij de aan gewezen persoon voor mij. Durf je het met mij aan?
Ik wil een man vinden die daar prima in mee kan gaan, met de juiste normen en waarden uiteraard. Elkaar respecteren en er voor gaan hoort daar dan ook zeker bij. Zullen wij elkaar daar alles voor geven?
Abagale, 64 jaar · Eeklo
♥ Oost-Vlaanderen ♥ Gekleurd haar ♥ Bruine ogen ♥ Dik lijf
Sowieso moet jij een dikke paal hebben, want wanneer je erin gaat, moet ik kunnen schreeuwen van de pijn die je me geeft. Mijn klitje is lekker strak en glad voordat je erin gaat, maar voor jou moet het toch moeilijk zijn om je paal naar binnen te drukken. Je wilt met mij geen relatie beginnen, maar wilt mij
Geile oma's die nog op zoek zijn naar lekkere mannen in andere regio's
KristinaSli, 61 jaar · Assen
Man om af en toe mee af te spreken voor sex.
Poppedopje, 61 jaar · Cuijk
Op zoek naar een sprankje geluk in het leven
Wolffie55, 62 jaar · s-Hertogenbosch
Een man moet leuk zijn, mannelijk, geen baard of tatoeages hebben. Voor mij is het zo cool om leuke mannen te ontmoeten. Maar
56enJong, 61 jaar · Venray
Ik zoek een leuke ambitieuze man, knap, gezellig. Ik reageer alleen op mensen met een duidelijk profielfoto, of je moet wel
Kusjeopje, 60 jaar · Harlingen
Wie wil er ook iets opbouwen? Erotische, respectvol, diep en eerlijk? Ik zoek eerder diepgaande erotische relaties, dan
Lett1e, 61 jaar · Oostrum
Laten we doen wat we willen en leuk vinden en ik ben er zeker van dat het zo goed zal zijn voor ons allebei. Ben je ook blij met het
Moniquedej, 60 jaar · Anna Paulowna
Je gaat graag een avondje uit. Je wilt veel samen ondernemen maar hebt ook je eigen dingen. Je houd van wandelen en dan bedoel
Lenszz, 62 jaar · Begijnendijk
een echte eerlijke man,dat staat bij mijn boven aan,ook in goede en slechte tijden elkaar steunen. dat vind ik zeer belangrijk.