Hoe zit dat bij jou? Ook alleen, weduwnaar, gescheiden? Je kent het wel, elke avond alleen, elke dag alleen. Het houdt niet op, en het leven gaat aan je neus voorbij. Daar kunnen we nog wat aandoen, we zijn nooit te oud voor leuk gezelschap toch? Laat je een berichtje achter.
Je weet wat ik zoek dus je gaat me daar bij helpen. Hoe en wat zien we als we hebben kennisgemaakt. Ik verwacht wel discreet contact en niet dat ik gelijk vanaf dat moment achterom moet kijken om te zien of iemand achter me aan komt. Ik doe normaal dus dat verwacht ik van een ander ook. Stel of Alleen het is allemaal
ik weet niet precies wat ik voor ogen heb, maar ik hoop een man te vinden die houdt van het motto- doe naar gewoon, dat is al gek genoeg. Want ik ben ook een gewone vrouw die op zoek is naar een gewone man. Maar wel een man die mij als persoon kan en wil waarderen en wel een man die dol is op lekker eten want ik doe mijn
Geile oma's die nog op zoek zijn naar lekkere mannen in andere regio's
GeelGrietje, 62 jaar · Brugge
Een vrij voelende man en die niet jaloers is.
SibbyL, 60 jaar · Groede
Ik heb een reismaatje nodig die overal mee naar toe wil en samen met mij zo van ons leven te genieten. Het zou leuk zijn als je
Miches, 61 jaar · Lille
Ben jij een man die ook toe is aan iets vast met een leuke dame? Je bent net als ik ook zorgzaam, in elk geval wel een beetje en hebt
Bea1955, 62 jaar · Nijkerk
Je hoeft niet de rijkste of mooiste te zijn zolang je maar eerlijk tegenover jezelf en anderen bent en genoegen kunt nemen
Riavandepont, 61 jaar · Kapelle
Ik zoek gewoon een man die onderhoudend is en wat te vertellen heeft en dat mag over van alles en nog wat zijn; je werk, hobby
Youdaman, 64 jaar · Borgloon
gezellig dingen willen doen, en vrouw lekker willen laten genieten van veel dingen
Zonzeestrand, 60 jaar · Brouwershaven
Een serieuze persoon, die net als ik veel heeft meegemaakt in het leven en dat jou gevormd heeft tot wat jij nu bent. Af en toe
Golfvakanties, 63 jaar · Zevenaar
Getrouwde mannen hoeven niet te mailen...en een foto zou ook erg leuk zijn!