Ik ben al maanden niet aan het daten. Hierdoor realiseer ik me dat ik mijn prioriteiten opnieuw moet focussen. Ik heb een beetje inspiratie of een zijspoor nodig. Ik zal vallen voor een man die aardig, verantwoordelijk en bemoedigend is.
Ik wil een man vinden die daar prima in mee kan gaan, met de juiste normen en waarden uiteraard. Elkaar respecteren en er voor gaan hoort daar dan ook zeker bij. Zullen wij elkaar daar alles voor geven?
Je bent rustig, vrolijk, vrijgevig, sociaal, gevoelig en je weet hoe je een vrouw moet behandelen dan ben je mijn date. Durf je heg aan om me een berichtje te sturen, ik wacht op je.