Op zoek naar iemand die gevoelig is voor eten, dansen, reizen, genieten van de tijd, uitgaan, genieten van de natuur en in het bijzonder zijn vrouw, genieten van een goed leven en geloven in de liefde, dat is alles wat ik zoek, maar ik weet niet of je er hetzelfde over denkt ..... hoop dat je interesse in me hebt en voel dat ik een goede dame voor je kan zijn .....
Hoe zit dat bij jou? Ook alleen, weduwnaar, gescheiden? Je kent het wel, elke avond alleen, elke dag alleen. Het houdt niet op, en het leven gaat aan je neus voorbij. Daar kunnen we nog wat aandoen, we zijn nooit te oud voor leuk gezelschap toch? Laat je een berichtje achter.
Misschien heeft het leven je af en toe niet echt goede kaarten in de handen gegeven maar tijden veranderen...geef de liefde nog een kans, dat is alles wat ik vraag. Hoe eng het ook kan zijn, is het niet enger om aan het einde van het leven te moeten terugkijken en te zien dat je liefde een paar keer voorbij hebt