Op zoek naar iemand die gevoelig is voor eten, dansen, reizen, genieten van de tijd, uitgaan, genieten van de natuur en in het bijzonder zijn vrouw, genieten van een goed leven en geloven in de liefde, dat is alles wat ik zoek, maar ik weet niet of je er hetzelfde over denkt ..... hoop dat je interesse in me hebt en voel dat ik een goede dame voor je kan zijn .....
Als je al meteen begint over een relatie, dan loop ik weg. Ik hou er wel van als mensen hun eigen mening hebben en zich daar niet gemakkelijk van laten afbrengen. Maar respect is wel noodzakelijk en ook een absolute vereiste. Ik rook zelf niet, heb er geen problemen mee als iemand dat wel doet maar dan het liefst
Zoeken doe je hier dat is wel duidelijk. Je roept niet op straat wie wil mij. Het is toch een soort chemie die moet gaan ontstaan. En als het je dan ook nog eens lukt om diegene te vinden dan ben je een gelukkig mens.