Op zoek naar iemand die gevoelig is voor eten, dansen, reizen, genieten van de tijd, uitgaan, genieten van de natuur en in het bijzonder zijn vrouw, genieten van een goed leven en geloven in de liefde, dat is alles wat ik zoek, maar ik weet niet of je er hetzelfde over denkt ..... hoop dat je interesse in me hebt en voel dat ik een goede dame voor je kan zijn .....
Ik ben op zoek naar een leuke man die wellicht ook aanvoelt wat ik meegemaakt hebt. Misschien ben jij gescheiden, alleenstaand of weduwnaar en merk jij ook dat het alleen-zijn toch zwaarder begint te voelen. Misschien moeten wij dan maar eens gaan onderzoeken of er een klik is, en misschien ontstaat er
Als je al meteen begint over een relatie, dan loop ik weg. Ik hou er wel van als mensen hun eigen mening hebben en zich daar niet gemakkelijk van laten afbrengen. Maar respect is wel noodzakelijk en ook een absolute vereiste. Ik rook zelf niet, heb er geen problemen mee als iemand dat wel doet maar dan het liefst