Zullen we elkaar die kans geven, elkaar leren kennen en de mooie eigenschappen van elkaar ontdekken? Dat is pas een fijn begin waar we zeker werk van kunnen maken samen!
Ik ben serieus over een langdurige relatie en het vinden van de juiste man om de rest van mijn leven met me te delen en te voltooien. Degene waarmee ik dit leven en het volgende leven zal doorbrengen. Wie zal mij veel dingen leren die nu alleen nog in gedachte zijn. Wie kan onmogelijke dingen met me doen. En
Ja je denkt er eigenlijk hetzelfde over als ik. Door te praten met elkaar kunnen we er achter komen wat we nog meer met elkaar gemeen hebben. Lijkt je dat wat, stuur je me dan een berichtje met een foto erbij? Dan weet ik ook hoe jij eruitziet?