Ik zou graag een man die zal liefde en respect voor mij, die ik zal niet vervelen vinden. Ik ben niet op zoek naar een ideale, ik wil gewoon een geliefde met wie ik een gelukkig gezin kunnen creëren vinden!
Ik ben op zoek naar een man die misschien ook alleen is, of die misschien in een soortgelijke situatie zit als ik. Jij bent het ook beu om overal maar alleen naar toe te gaan en die alleen alles maar moet beleven. Jij houdt van het leven en vooral van genieten en gezelligheid. Zullen wij eens samen afspreken?
Een man die ouder is dan ik of jonger zolang je maar met me mee wilt doen en mijn fantasieën wilt vervullen. Een man die graag een gesprek heeft en gevoel voor humor heeft.