Ik wil eerst vrienden zijn. Wat heeft het voor zin om met iemand om te gaan tenzij je kunt lachen? We hebben gemeenschappelijke interesses . Ik ga eerst goed met je chatten.
Ik heb al vroeg in het leven geleerd dat uiterlijk echt niet alles is, je weet niet wat er in iemand zijn of haar hart speelt, hoe je er ook uitziet. Dus ik ga af op mijn gevoel als eerst en dan volgt mijn hoofd die mijn beslissing om met iemand te willen zijn kan rationaliseren. Maar niet teveel want voornamelijk
Ik zoek een grote man met een warm hart die er klaar voor is een nieuwe relatie aan te gaan. Wat is belangrijk? .....: o.a. trouw, openminded, dicht bij de natuur staan, je eigen liefhebberijen hebben, weten wat je wilt. Kunnen communiceren, als je samen kunt praten kom je een heel eind. En natuurlijk dat,