Mag onze vriendschap en band groeien en sterk worden sta ik open voor meer. Tegen die tijd zullen wij elkaar al aardig kennen en weten hoe wij beide tegen het leven aankijken.
Je bent de andere helft en kan mijn muziek smaak waarderen, ik hou gewoon van goede rock muziek. Verder ben je alles wat mijn ex niet was namelijk lief, eerlijk en oprecht.
Gewoon een vrolijke, lieve, eerlijke en zorgzame man ,die positief in het leven staat en niet spiritueel of zweverig is. Het lijkt me fijn om een goede vriendschap te ontwikkelen, waar wellicht op termijn een relatie uit zou kunnen ontstaan! Al verveel ik me zelden, het delen van wat je zoal meemaakt,