Ik ben niet op zoek naar een bepaald type man in het bijzonder. Wat ik echt belangrijk vind, is de verbinding die we al dan niet hebben. Dus we zullen gewoon moeten wachten en ontdekken hoe het voor ons beiden aanvoelt.
Je hebt een eigen leventje maar vindt het ook wel leuk als er iemand is waar je terecht kunt. Waar je fijne gesprekken mee kunt hebben, af en toe eens een uitstapje of reisje kunt maken of eens op restaurant kunt gaan.
Loveparkiet, 66 jaar · Knokke-Heist
♥ West-Vlaanderen ♥ Blauwe ogen ♥ Slank lijf
Over jouw? ik heb denk ik niet zo veel eisen hoor. Dat ben ik ook helemaal niet gewend. Wat zou ik hier dan zo moeten kiezen? Hmm eerlijk dat vind ik dan wel belangrijk. en je moet niet direct denken aan seks en relatie.Ja dat vind ik wel belangrijk dat je dat niet doet. Want daar ligt mijn passie op dit moment