Ik ben niet op zoek naar een bepaald type man in het bijzonder. Wat ik echt belangrijk vind, is de verbinding die we al dan niet hebben. Dus we zullen gewoon moeten wachten en ontdekken hoe het voor ons beiden aanvoelt.
Mannen kunnen mij benaderen met een leuk voorstel en het liefst met iets meer informatie omtrent wat ze zelf zoeken. Ik vind het namelijk moeilijk om lang te gaan vertellen nu en dan nog niet alles gezegd te hebben
Wat liefde aangaat ook een beetje een laatbloeier of misschien een mislukte relatie achter de rug dat maakt mij niet veel uit als je maar schoon op jezelf, eerlijk en trouw bent en er geen bezwaar tegen hebt dat ik blijf werken tot ik er bij neerval.