Het leven gaat heel snel en de dagen zijn druk en vol. Aan het einde van de dag is het toch fijn om een leuk vooruitzicht te hebben? Dat je samen weggaat, een leuke avond ervan maakt, samen lacht en praat, en kijkt hoe het klikt en hopelijk groeit. Je bent een sterke man, met een sterke wil maar niet al te koppig,
Jij staat net als ik positief in het leven en houdt er van om lekker te genieten en leuke dingen te doen. Je bent een betrouwbare man en je hebt wat te vertellen.
Zie je er adembenemend uit en hou je van een spel van zijn tijd? Staat u ook open voor een langetermijnrelatie? Je hoeft niet per se van mijn leeftijd te zijn, een jonge bloem is ook goed. Ben je op oudere en ervaren vrouwen? Ben jij die geweldige en creatieve man?
Geile oma's die nog op zoek zijn naar lekkere mannen in andere regio's
BontGirl, 60 jaar · Avekapelle
zin in een hete ervaring met een spannende dame? Gij mag ook een Hollander zijn, want ik weet dat jullie ook zeer van Vlaamse
BellStell, 60 jaar · Vilsteren
Jij neukt mij met je grote pik wanneer ik er zin in heb, en je stopt niet alvorens ik helemaal tevreden ben over jouw prestaties.
Tavernelly, 60 jaar · Antwerpen
Een man die wel voor wat uitjes in is. Geen man die alleen maar thuis wil zitten. Uiterlijk en leeftijd geef ik niet zo heel veel
MarieLouiske, 64 jaar · Kortijs
Een rustig persoon maar wel iemand waar ik terecht kan, die het fijn vindt om in mijn gezelschap door te brengen. Waar ik mee
Avahx , 60 jaar · Heldergem
Ik wil een man respectvol, aardig, lief, leuk, die danst en de films en het strand leuk vindt. Wie kan onvoorwaardelijke liefde
Olivia W, 62 jaar · Nispen
Je hoeft echt niet met mij op wereldreis of extreme activiteiten te gaan doen. Die tijd heb ik al gehad, haha! Maar een leuk
Bea1955, 62 jaar · Nijkerk
Je hoeft niet de rijkste of mooiste te zijn zolang je maar eerlijk tegenover jezelf en anderen bent en genoegen kunt nemen
Nankomteran, 60 jaar · Marwijksoord
Misschien vind ik je hier niet maar misschien ook wel, ik heb er lang over gedubt of ik mezelf hier zou inschrijven of niet maar