Net als mij ben je ook op zoek naar een beetje gezelschap, we kunnen een keer een kopje koffie gaan drinken en misschien wel een hapje eten samen dat kijkt me ook leuk. Wat ik wel belangrijk vind is dat je een man ben met goede manieren en een groot hart.
Ik wil een eerlijke en zorgzame kerel. Heb je die kwaliteiten voor mij? Ik weet dat als je goed voor me kunt zijn, alles ons goed gaat doen. Wil je een romantische relatie met mij hebben?
Wil je samen met mij lekker gek doen en weleens iets anders meemaken dan het standaard uit eten gaan en we zien wel wat er gebeurt gedoe? Dan ben je bij mij aan het juiste adres en kan het zomaar eens wat worden. Wel graag een foto anders reageer ik niet, wil weten met wie ik te maken heb. Speak to you soon!!