Als jij sympathiek en gezellig bent is dat al een goed begin. Je bent een man die graag op pad gaat maar ook thuis op de bank kan genieten. Een sociaal iemand die zin heeft in een relatie. Uiterlijk en leeftijd vind ik totaal niet belangrijk.
Ik wil een eerlijke en zorgzame kerel. Heb je die kwaliteiten voor mij? Ik weet dat als je goed voor me kunt zijn, alles ons goed gaat doen. Wil je een romantische relatie met mij hebben?
Eigenlijk vind ik het moeilijk te bepalen hoe jij zou moeten zijn, die klik is er of is er niet. Al vind ik wel dat je natuurlijk lief moet zijn, open en behulpzaam. Ik zoek ook een man die een relatie pas aangaat wanneer hij echt weet dat hij er echt voor wilt gaan, ik wil namelijk echte liefde en niet voor even!