Als je maar leuk bent. En lief ook :) zie je er goed uit, dan is dat mooi meegenomen maar ik kijk wel iets verder dan je uiterlijk. Een sportief iemand zou ik wel fijn vinden en iemand die niet op zijn mondje is gevallen, die weet wat hij wilt en die niet snel opgeeft.
Eigenlijk vind ik het moeilijk te bepalen hoe jij zou moeten zijn, die klik is er of is er niet. Al vind ik wel dat je natuurlijk lief moet zijn, open en behulpzaam. Ik zoek ook een man die een relatie pas aangaat wanneer hij echt weet dat hij er echt voor wilt gaan, ik wil namelijk echte liefde en niet voor even!
Ik wil een eerlijke en zorgzame kerel. Heb je die kwaliteiten voor mij? Ik weet dat als je goed voor me kunt zijn, alles ons goed gaat doen. Wil je een romantische relatie met mij hebben?
Geile oma's die nog op zoek zijn naar lekkere mannen in andere regio's
Vampie-V, 62 jaar · Tongeren
Ik geniet graag van het leven maar dat hoeft niet altijd met grote luxe te zijn. Je hoeft me dus niet te gaan imponeren met dure
Mevrouw-Ella, 60 jaar · Papenhoven
Ben jij mijn spannende buurman waar ik soms een kopje suiker kan lenen? Even binnen kan wippen, en het samen leuk hebben? Woon
WillemienSingle, 64 jaar · Uden
Ik zoek een jongensachtige man. Liefst iemand die ook van muziek houdt. Iemand die het leuk vindt dingen te ondernemen. Zoek
Normaalsaai, 63 jaar · Kamperland
Ik heb altijd wel een fantasie gehad over licht getinte tot donkere mannen of latino mannen..heel exotisch enzo dus daar
AnnabelAlone, 63 jaar · Lelystad
Ik wil iemand vinden die in staat is om lief te hebben en in staat is om onvoorwaardelijk geluk en plezier te geven. Voor de rest
Beeldhouwster, 62 jaar · Tongeren
Ja het lijkt bijna of ik een verkooppraatje moet houden over wat je in huis moet hebben. Nee ik accepteer de mens en persoon..
Isabella1953, 64 jaar · Gent
Misschien heeft het leven je af en toe niet echt goede kaarten in de handen gegeven maar tijden veranderen...geef de liefde
Anne-marie, 63 jaar · Grimbergen
zoek één iemand met wie ik een babbel kan slagen, een glasje drinken, en de alle daagse dingen samen delen…….