Ben jij ook serieus op zoek en ben je iemand die het leuk vind om gewoon lekkere ergens op een terrasje te zitten of uit eten te gaan? Maar vind je het ook gewoon lekker om een avond thuis te kunnen zijn?
Beginnen met vriendschap en later zien we wel!Na enkele ontgoochelingen zou men wel de moed opgeven om nog ooit iemand te ontmoeten die het echt waard is.Maar het leven is al zo kort en ik ben van plan om er nog wat van te genieten.En wie weet komt er geen relatie van, dan misschien toch vriendschap.
Ikkengeentijd, 72 jaar · Liezele
♥ Antwerpen ♥ Grijs haar ♥ Grijze ogen ♥ Dik lijf
Door de jaren heen heb ik geleerd dat de perfecte man niet bestaat. Dus hoef jij niet te vrezen dat ik het verwacht van jou dat alles perfect is, maar toch wel alles op een rijtje. Romantische momenten waardeer ik altijd. Als je een romantische man bent is dat dus wel zeker een pluspunt!