Het lijkt me leuk om via deze weg leuke en lieve jongens te leren kennen. Wat ik erg belangrijk vind in een jongen is; hij moet lief zijn, spontaan zijn, leuke uitstraling hebben en het allerbelangrijkste misschien nog wel hij moet betrouwbaar en eerlijk zijn. Spreken deze eigenschappen jou aan of bezit jij één van deze eigenschappen, en lijkt het je leuk om mij beter te leren kennen, stuur me dan een berichtje.
Beginnen met vriendschap en later zien we wel!Na enkele ontgoochelingen zou men wel de moed opgeven om nog ooit iemand te ontmoeten die het echt waard is.Maar het leven is al zo kort en ik ben van plan om er nog wat van te genieten.En wie weet komt er geen relatie van, dan misschien toch vriendschap.