Ik vind het fijn om een ??goede vriend te hebben, een vrouw of een man. Ik wil echte waardevolle vriendschap. Ik vind het fijn als iemand me steunt en aanmoedigt tijdens wedstrijden. Als je ook sportief bent, dan is dat nog beter. want dan kunnen we samen trainen.
Een gezellige vrolijke man die in is voor een babbeltje over de mail. Ook kinderen en of kleinkinderen heeft Je zou het prettig vinden om meer dan eens per week mail contact te hebben
Iemand die net als mij nog wat jaren samen wilt door brengen. Een man die ook wel wat romantisch is, een man waar ik mee kan kletsen en plezier mee kan hebben.