Aangezien ik ondervonden heb da wanneer je ergens naar zoekt, je het meestal toch nie vind hoop ik via deze weg met nieuwe mensen in contact te komen, en wat er verder volgt zal dan wel duidelijk worden. Beide voetjes op de grond en Go with the flow:))
Hoe je eruit ziet dat maakt mij niet zoveel uit, ik val niet op een bepaald type. Ik vind je innerlijk wel erg belangrijk en hou niet van mannen die zich onbeschoft gedragen. Je bent verzorgt en bent eerlijk en vind respect belangrijk!
Ik ben op zoek naar een lieve, sportieve, ondernemende man met gevoel voor humor ,die nog volop in het leven staat. Misschien de zelfde trekjes heeft, humor, vertrouwd.