Net zoals mij gewoon zin om op een eerste date te gaan. Wie weet volgen er daarna wel meer, maar kom eerst maar op met die eerste spannende ontmoeting. Geen gekke dingen, gewoon een drankje en een hapje eten en wie weet knopen wij er nog een wandeling aan vast. Ik weet niet hoe het werkt of wat het protocol is van een eerste date.
Ik ben op zoek naar een lieve, sportieve, ondernemende man met gevoel voor humor ,die nog volop in het leven staat. Misschien de zelfde trekjes heeft, humor, vertrouwd.
Leuke gezellige man. Die van reizen houd om zo elkaars ervaringen te delen. Misschien elkaar tips kunnen geven voor de volgende bestemming die gepland gaat worden. Altijd handig zoiets natuurlijk.