Ik ben hier om plezier met je te hebben, en als je genoeg passie hebt voor mij, waar wacht je dan nog op? Laten we deze droom snel werkelijkheid voor ons worden. Ik weet zeker dat dit zo lekker voor ons gaat worden dat we nooit meer anders willen.
Ik zoek een spontane, vriendelijke man die met beide benen op de grond staat. Je wilt veel samen doen, maar ook je eigen dingen blijven doen. Je bent niet jaloers.
Lief, zorgzaam, eerlijk en oprecht vind ik heel belangrijk maar een absolute must is dat ik rechten heb op een mening, om me te uiten en dingen te doen die ik leuk vind en dus niet als enigste recht het aanrecht heb, zoals ik bij mijn ex man had.
Ik ben op zoek naar een lieve man die het ook leuk lijkt om zijn leven op een andere manier in te vullen. Kinderen geen bezwaar en ook huisdieren vind ik wel leuk. Ik wacht je berichtje met smart af
Geile oma's die nog op zoek zijn naar lekkere mannen in andere regio's
Anssingle4406, 73 jaar · Berg en Terblijt
Een man met een missie. Ik bedoel je gaat niet voor de koffie naar huis. En je eet ook echt je bord nog even leeg. Je maakt er geen
Mevrouwtje, 81 jaar · Maasmechelen
Natuurlijk hoef jij geen pietje precies te zijn. Maar ik wil wel de nodige hygiëne en discretie. Daarnaast iemand die
Brgitteh, 71 jaar · IJsselstein
Je mag je vrij voelen om me te mailen als je een bericht wilt sturen. Je mag zeker wel een antwoord van me verwachten. Ik hoop
Suzanne43, 74 jaar · Axel
Jij bent een man die houdt van leuke dingen doen, marktje bezoeken, een tentoonstelling of een voorstelling bezichtigen
SaskiaGedaan, 70 jaar · Breda
Ben jij degene die ook houdt van gezellig uit eten, lekker wandelen, samen naar een concert / theater gaan of gewoon lekker
Gbrlle1947, 70 jaar · Baarle-Hertog
Iemand die net als mij nog wat jaren samen wilt door brengen. Een man die ook wel wat romantisch is, een man waar ik mee kan kletsen
Mafrliro, 70 jaar · Boekhoute
Ik zie graag mannen met een verzorgde (korte) baard, al is uiterlijk niet het belangrijkste. Zou graag kennismaken met een
Eenzaamvr, 72 jaar · Didam
Je u houd ook wel van gezellige feestjes houdt, want ik ga altijd met mijn zus. En u houd ook wel van de Hollandse cultuur, het