Ben je ook op leeftijd en heb je dit fenomeen ook net als ik ontdekt om in contact te komen met anderen dan moeten we dat misschien samen eens doen? We kunnen dan misschien beide wijzer worden over deze moderne tijd?
Ik zoek een verzorgde man met een leuke lach. Ik hou van eerlijke mensen en van mensen die rust willen in hun leven. Uiterlijk maakt me zoveel niet uit, als je maar verzorgd bent.
Geile oma's die nog op zoek zijn naar lekkere mannen in andere regio's
Anns, 73 jaar · Desteldonk
Een man met wie ik heerlijk kan gaan dansen daar smelt ik voor. Maar kun je dat niet wil ik het je best leren hoor als je dat wilt.
Damemetpit1944, 73 jaar · Aalst
Ik ben op zoek naar een warm type. Een sociale man die van familie houdt en gezellig samen zijn. Het maakt mij niet uit of jij
Afgeleid, 70 jaar · Borgerhout
Een gezellige vrolijke man die in is voor een babbeltje over de mail. Ook kinderen en of kleinkinderen heeft Je zou het prettig
Boegbeeld340607, 83 jaar · Torhout
Een goede en lieve man, dat mij gezelschap kan houden. Ik vraag niet veel, alleen je gezelligheid en je aandacht. Iemand dat
Degeilerd, 85 jaar · Zeist
Volgt
Elemenstaires, 87 jaar · Bathmen
Ik hoop dat je het leuk vind om samen met mij fijne gesprekken te voeren, ons ervaringen van het leven te delen, en vriendschap
Wijzereiziger, 77 jaar · Brugge
Ik zoek een respectvolle, tedere, veelzijdige man, niet dominant, die gevoelig is en kan luisteren, geen praatwater. Gelijkwaardigheid,
Verlegen45, 72 jaar · Braamt
Een warme man die mij het gevoel van liefde weer kan bezorgen, die mijn verlegenheid geen punt vind en mij het waard vind de