Ik wil een leuke tijd met je doorgaan en dat heb ik zo hard nodig. Ik wil een geweldige tijd hebben met een man en oud worden met hem. Is dat ook op dit moment een gedachte voor jou?
Ben jij degene die ook houdt van gezellig uit eten, lekker wandelen, samen naar een concert / theater gaan of gewoon lekker kletsen, dan ben jij degene die ik zoek. We zijn natuurlijk al wat ouder maar nog wel actief.
Ben geïnteresseerd in Cultuur, Kunst, Muziek luisteren/spelen. Zou graag willen dat mijn toekomstige maatje daar ook in geïnteresseerd is. Mag uiteraard ook zijn eigen hobby's uitoefenen. We kunnen elkaar ook aanvullen. Hoe leuk is dat? Nee hoor ik maak een grapje, wees jezelf en lief