Je hebt een goed gevoel voor humor en kan dingen leuk maken als ik bij je ben. Energiek en kan me laten glimlachen en lachen als we samen zijn. Een goede man die volwassen genoeg is om zijn eigen beslissingen te nemen. Leuk om bij te zijn!
Een leuke man die mij zou willen leren kennen en die open staat voor echte liefde. Ik wil een man die echt voor mij gaat, die mij alle liefde en passie kan geven. Ben je spontaan, hou je van lachen en zie jij een relatie nog altijd zitten, dan krijg ik graag een berichtje van je.
Je bent eerlijk open en charmant, je vind het geweldig om bezig te zijn maar een dagje niets doen trekt je ook je hoeft niet alle dagen naar een cafe of zo.
Geile oma's die nog op zoek zijn naar lekkere mannen in andere regio's
Yvon65, 70 jaar · Den Haag
Ik ben klein, dus wees voorzichtig met me. Ik hou van heerlijke, lieve, lange zachte sex.
Rodepassie, 84 jaar · Bakkeveen
Ben jij berijd meer ervaring op te doen wat seks betreft?
Grove, 77 jaar · Leuven
Natuurlijk ligt jouw leeftijd niet te ver van die van mij af, daar zou ik me niet fijn bij voelen. Je bent nog lekker energiek,
Charmanteman, 81 jaar · Hundelgem
Een lieve en eerlijke rustgevende man
Opreismet, 73 jaar · Lichtervelde
Een lieve en zorgzame man, ongedacht van welke leeftijd of afkomst. Als jij ook en beetje sportief bent of in ieder geval van
Sombrero, 77 jaar · Bassevelde
Jij bent een leuke en sympathieke man die zelf ook op zoek is naar gezelschap. Lekker samen wandelen, een kopje koffie drinken
DoorManda, 72 jaar · Alphen
Ik hoop in contact te komen met een leuke, humorvolle, goeduitziende, (slank/normaal) gelijkgestemde, niet rokende man.