Je hebt een goed gevoel voor humor en kan dingen leuk maken als ik bij je ben. Energiek en kan me laten glimlachen en lachen als we samen zijn. Een goede man die volwassen genoeg is om zijn eigen beslissingen te nemen. Leuk om bij te zijn!
Ook deze rijpe oma's uit Noord-Holland zijn nog op zoek naar dating
Olgastih, 71 jaar · Beets
♥ Noord-Holland ♥ Blond haar ♥ Grijze ogen
ik zoek iemand waarmee ik een vriendschap kan opbouwen, later een latrelatie, op basis van eerlijkheid, vertrouwen en respect voor elkaar en elkaars mening accepteren. En ja, de klik moet er zijn, dit is niet uit te leggen, dit is een gevoel.
Ik ben op zoek naar een man die net als ik het avontuur opzoekt. Iemand die graag leest, iq en eq. Iemand die veel beleeft heeft in zijn leven. Een levensgenieter Geniet van een goed glas wijn op een leuk terras. Niet iemand die zijn leven voor de tv laat vergaren
Geile oma's die nog op zoek zijn naar lekkere mannen in andere regio's
Emmesluis, 70 jaar · t Loo
Hoe je eruit ziet dat maakt mij niet zoveel uit, ik val niet op een bepaald type. Ik vind je innerlijk wel erg belangrijk en hou
DaantjeNweert, 71 jaar · Meerssen
Vertel jij het mij...
Brianne194602, 71 jaar · Deinze
Verras me en ik vertel wat over mijzelf
Kerkgangster, 71 jaar · Culemborg
Op mijn leeftijd ben je blij met een mok koffie samen, alles wat er meer uit komt is alleen maar extra.
Frya, 70 jaar · Ham
Heb jij een relatie heb ik al opgegeven, blijkbaar is dat voor mij gewoon niet weggelegd
MagicPussy, 77 jaar · Zevenhuizen
volgt
Kraaijenbergje, 70 jaar · Woensdrecht
Ik zou het fijn vinden mocht ik een man leren kennen die ook nog heel actief is in het leven. Ik vind een zorgzame man heel aantrekkelijk.
Wallyfanske, 71 jaar · Arendonk
Ik zoek gewoon een leuke en gezellige vriend, die van de leuke dingen van het leven houdt en net als ik ook houden van zon, strand