Gratis Aanmelden

Meisje 09-Evelijne (51) uit Beinsdorp wil man

Dit geile 51-jarige meisje uit Beinsdorp wil een oudere man ontmoeten voor sexdating! Stuur 09-Evelijne een email en spreek iets met haar af!

Home » Noord-Holland » 70-100 » 09-Evelijne
09-Evelijne, 51 jaar · Beinsdorp

♥  Noord-Holland
♥  Ik heb blond haar
♥  Ik heb grijze ogen
♥  Ik rook niet
♥  Ik heb geen tatoeages's
♥  Ik heb een slank lichaam

09-Evelijne is op zoek naar:

Je hebt een goed gevoel voor humor en kan dingen leuk maken als ik bij je ben. Energiek en kan me laten glimlachen en lachen als we samen zijn. Een goede man die volwassen genoeg is om zijn eigen beslissingen te nemen. Leuk om bij te zijn!

Stuur een berichtje aan 09-Evelijne

Zend

Meteen sexdaten met 09-Evelijne

Afspreken

Ook deze rijpe oma's uit Noord-Holland zijn nog op zoek naar dating

Bodybuildster, 88 jaar · Nibbixwoud
♥ Noord-Holland ♥ Grijs haar ♥ Bruine ogen ♥ Dik lijf
Je voelt je ook vaak alleen. Je bent gezellig en staat er voor open om een serieuze relatie te starten.
Zend
Droomland, 73 jaar · Abbekerk
♥ Noord-Holland ♥ Grijs haar ♥ Bruine ogen ♥ Gezet lijf
Ben je een serieuze man die behoefte heeft aan een serieuze relatie. Betrouwbaar en gezellig.
Zend
GeefmijmaarAMS, 75 jaar · Amsterdam
♥ Noord-Holland ♥ Grijs haar ♥ Blauwe ogen ♥ Slank lijf
Een lieve en eerlijke man.
Zend

Geile oma's die nog op zoek zijn naar lekkere mannen in andere regio's

Knofje, 70 jaar · Deurne
een goed uitziende man met gevoel voor humor, discreet en hygienisch, bij bvoorkeur blonde haren en blauwe ogen maar is geen
Belegtbroodje, 73 jaar · Maarssen
Vriendelijk altijd vrolijk en een prettig gezelschap op een terrasje en aan tafel op zoek naar een relatie.
MegaSaga, 72 jaar · Mortsel
Ik zoek een lieve, gezellige man. (tussen 52 en 70). Iemand die zich zeker kan onthouden van meerdere vrouwen in een liefdesrelatie,
Margreet45, 72 jaar · Nijmegen
Dit mag ze later zelf in vullen.
Lourdesgangster, 71 jaar · Eeklo
Ik vind dat heel moeilijk te omschrijven, zeker qua uiterlijk omdat ik echt naar de binnenkant van iemand kijk. Dat is uiteindelijk
Zeezicht, 80 jaar · Veenendaal
Je bent het roerend met me eens dat het nu dan wel eens tijd zou worden voor jouw en mij?
OmaLift, 78 jaar · Aartrijke
zoek een betrouwbaren iemand om keer ergens gezellig te gaan dansen en terrasje pakken of thuis op de bank filmpje of iets..
Willie37, 79 jaar · Waddinxveen
Jij ook neem ik aan.